لــــــــــــــــــــــــــــوطي نــــامه…

اکتبر 13, 2010

آدمیت…

Filed under: Uncategorized — آسد امين خان مفلس الدوله @ 11:22 ق.ظ.

من آدما رو ساده دوست دارم، همون آدما که بدی هیچ کی رو باور نمیکنن. همون ها که برای همه لبخند تو جیبشون دارن. همون ها که همیشه وبرای همه هستن آدمای ساده رو دوست دارم، که مثل یک تابلوی نقاشی ساعتها تماشا کنم؛ عمرشون همیشه کوتاه هس از بس هر کسی از راه می رسه یا سوء استفاده میکنه و یا هم زمین میزندشون. ویا هم درس ساده نبودن بهشون می ده آدمای ساده رو دوست دارم چون معرفتشون قد یه دریاست، آدمای ساده رو دوست دارم چون سیاه و سفید هستن،آدمای ساده رو دوست دارم بس که دلشون خوشگل و قشنگه، آدمای ساده رو دوست دارم چون دلشون دریاست، آدمای ساده رو دوست دارم چون بوی ناب آدم میدن…
متنفرم از آدمایی که فقط اسمشون آدمه! آهای با توام با تویی که خیلی بی معرفتی، با تو که… هیچی نمیگم بهت بیخیال امیدوارم یه روزی آدم شی…

پ ن : میخواستم یه پست دنباله دار در مورد ریاست جمهوری بنویسم اما دیدم انگار کسی نمیخواد منم بیخیالش شدم.
پ ن 2: بانو برفی زحمت کشیدن همه نوشته های قبلیم رو که تو وبلاگهای قبلیم بود و از دست رفته بود رو برام کادو دادن که بزودی نمایش داده میشه… دمت گرم بانوی خیلی آدم برفی…

26 دیدگاه »

  1. امروزه آدم ساده پیدا نمیشه!!!خیلیییییییییی کمن!

    دیدگاه توسط آهو — اکتبر 13, 2010 @ 11:42 ق.ظ. | پاسخ

  2. سلامَلِکُم
    مثل همیشه عالی …

    آقا ارادت داریم اندازه 4تا ناو هواپیما بر ::::)

    پست رئیس جمهور هم مشتاقیم بخونیم البته اگر وقت بگذاری و بنویسی …

    ایام به کام

    دیدگاه توسط kiarash — اکتبر 13, 2010 @ 2:59 ب.ظ. | پاسخ

  3. منم ادمای ساده رو دوست دارم.. هرچند که بزور باید پیداشون کرد تو این همه ادمای هزار رنگ..

    پ.ن.1. اون قبلیا که عالی بود ولی فعلا همون بی خیال شی بهتره..

    پ.ن.2. ارادت!… قابلی نداشت سید جان..

    دیدگاه توسط snowy — اکتبر 13, 2010 @ 8:57 ب.ظ. | پاسخ

    • حاج خانوم بانو ارادت کامله خودت که میدونی. تو خودت نیازی نیس بگردی چون یکی از همون خوب خوباش تویی، تویی که هیچوقت تنهام نزاشتی و همیشه یه سر مشکلاتم دستت بود تو بهترین دوست من هستی بانو جای خواهر رو برام پر کردی. همیشه شاد باشی و ایام بکامت باشه امیدوارم به هرچی که آرزو میکنی برسی

      دیدگاه توسط آسد امين خان مفلس الدوله — اکتبر 14, 2010 @ 12:47 ب.ظ. | پاسخ

  4. کو آدم ِ ساده سید؟ همه هزار رنگ شدن. کم پیدا میشه اون آدم ساده.
    پ.ن.1: با بانو کاملا موافقم.
    پ.ن.2: دمشون خیلی خیلی گرم. دستشونم ایشالا هیچوقت درد نکنه.

    دیدگاه توسط مای موتوس — اکتبر 13, 2010 @ 9:12 ب.ظ. | پاسخ

  5. آسد خان
    منم ایضا
    انسانم آرزوست……
    ولی کو…..
    پیدا کردی به ما هم یه ندا بده…..

    دیدگاه توسط سیما — اکتبر 13, 2010 @ 10:03 ب.ظ. | پاسخ

  6. سلام
    خیلی قشنگ نوشتین.
    منو بیاد متنی انداخت که تو وبلاگم نوشتم:

    چقدر خوشحالم که تو ساده ای

    میدونی چی میخوام بهت بگم؟

    اینکه خیلی خوبه که تو ساده ای

    من مجبور نیستم لباس گرون بپوشم

    تو ماشین نداری،تا رنگ کفشامو باهاش ست کنم

    و لازم نیست شیک راه برم

    چون من حتما میخورم زمین

    و هیچوقت نمیتونستم…بهت بگم من قهوه تلخ دوست ندارم و عاشق چایی هستم

    و تا حالا بولینگ بازی نکردم،و موسیقی تند عادت ندارم

    و همیشه ساده ام

    راستی!بهت گفتم که چقدر خوشحالم که تو هم ساده ای؟

    براستی که سادگی کلا قشنگ و دوس داشتنی هست.

    در پناه ایزد شاد و برقرار باشید.

    دیدگاه توسط مونس — اکتبر 13, 2010 @ 10:32 ب.ظ. | پاسخ

  7. البته من الان «قهوه ی تلخ» رو دوس دارم.کار جدید مهران مدیری!:D

    دیدگاه توسط مونس — اکتبر 13, 2010 @ 10:34 ب.ظ. | پاسخ

  8. تست میکنم!

    دیدگاه توسط آهو — اکتبر 14, 2010 @ 1:11 ق.ظ. | پاسخ

  9. گشتم نبود بگرد شاید پیدا کردی!!!!!!!!!!!!!!!

    سید جون در جواب کانت قبلیت باید بگم که من تک تک پستات رو خوندم اما نمیدونم چرا هیچکدوم از کامنتام ثبت نمیشدن وگرنه شما کماکان عزیز دل مایی

    دیدگاه توسط شکلات تلخ — اکتبر 14, 2010 @ 10:24 ق.ظ. | پاسخ

  10. سید شنیدی که آست واسه یکی از پستاش رمز گذاشته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
    ملت رو سر کار گذاشته به هیچکی نمیده (پسورد منظورمه) میشه ازش بگیریش؟؟؟؟؟؟؟:دی

    دیدگاه توسط شکلات تلخ — اکتبر 14, 2010 @ 10:29 ق.ظ. | پاسخ

  11. اتفاقا من به نيت چنين پستي (در خصوص رئيس جمهور) آمدم اينجا و حدس زدم كه در اين خصوص بيكار ننشسته اي !!!

    دیدگاه توسط فرهادخان — اکتبر 15, 2010 @ 11:28 ب.ظ. | پاسخ

  12. این سادگی که گفتی رو همه دوست دارن
    شاد باشی سید

    دیدگاه توسط ناهید ( مداد خاکستری) — اکتبر 16, 2010 @ 4:55 ق.ظ. | پاسخ

  13. سلام سيد جون !
    يادته يه وقتی همگی خر شده بوديم و عرعر ميكرديم ؟ من كه عمرا» آدم بشم !
    نوشتی : » آدمای ساده رو دوست دارم چون سیاه و سفید هستن » منظورت همونايی هستن كه راه راه هستن و توی آفريقا زندگی ميكنن ؟ جون من ؟ همون گور به گور شده ها ؟ ببخشيد ، گورخرها ؟ ها؟ !

    دیدگاه توسط عركج ! — اکتبر 16, 2010 @ 7:36 ق.ظ. | پاسخ

  14. حالا كه اينجام بزار يه دل سير عرعر كنم و جفتك بندازم : عرررررررررر ! عرررررررررر ! عررررررررر ! زارت !!! عرررررررررر ! عررررررر !
    خوب ، سيد جون حالا برگرد ميخوام جفتك عرض كنم !!!

    دیدگاه توسط عركج ! — اکتبر 16, 2010 @ 7:40 ق.ظ. | پاسخ

  15. سلام, من خبر مرگم تشریف آوردم به دهمون!
    اما…
    میبینم که اوضاع روحی و… تو اصلا میاعد نیست سید!!!!
    همه پستات رو یکی یکی خوندم ولی اکثرش بر خلاف پستای قبلی بار منفی داشت! چرا اینجوری شدی امین؟؟؟
    امین روزگار پستی و بلندی داره, باید خودتو وفق بدی و بسازی
    همه ماها به نحوی با روزگار دست و پنجه نرم میکنیم..توام مقاوم و شکیبا باش..
    .
    .
    شرمنده نتونستم سالگرد والدین گرامیتو تو روز خودش 8مهر تسلیت بگم و شریک غمهات باشم… خودت میدونی که نبودم! ولی همین جا هم تسلیت میگم و هم فاتحه ای میخونم…
    خدا قرین رحمتشون کنه ایشا الله
    به درود تا درودی دگر

    دیدگاه توسط سعیده — اکتبر 19, 2010 @ 8:03 ق.ظ. | پاسخ

  16. پ ن : بی خیال شی بهتر نیست؟!!

    دیدگاه توسط سعیده — اکتبر 19, 2010 @ 8:05 ق.ظ. | پاسخ

  17. فكر كنم نسلش منقرض شده اگه بقايايي ازش پيدا مردي ما را هم خبر كن

    دیدگاه توسط نسيم — اکتبر 20, 2010 @ 5:37 ق.ظ. | پاسخ


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

بیان دیدگاه

وب‌نوشت روی WordPress.com.