لــــــــــــــــــــــــــــوطي نــــامه…

سپتامبر 29, 2010

Filed under: Uncategorized — آسد امين خان مفلس الدوله @ 4:05 ب.ظ.

من، تنها در میان تن ها و تن ها همگی تنها تمییز ِ من ِ تنها از این همه تن ِ تنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــها…

خیلی خسته هستم، به اندازه همه کارگران معدن دنیا خستگی دارم، دلم میخواهد یک دل سیر بخوابم، آنقدر بخوابم که وقتی بیدار میشوم رنگ و روی آدمها عوض شود، همه چیز مثل آن قدیمها شود، مثل آن روزهایی که عشق و عاشقی حرمت داشت،دلم میخواهد یک دل سیر فریاد بکشم، یک دل شاید کم باشد اصلا دلم میخواهد به اندازه تمام دلهای شکسته فریاد بکشم. دلم تنگ است برای شرف آدمها…
از دو جهت خیلی خوشحالم. یکی اینکه بالاخره بانوی برفی برگشتند، که البته منت گذاشتند و حرف مرا زمین نینداختند و لطف کردند. و دوم اینکه خیلی خوشحالترم که…
مـــــــــــخاطب خــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاص من مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرد…
عزت همه تان همیشه مستدام
(( یا علی ))

2 دیدگاه »

  1. بازگشت بانو رو که باید جشن گرفت. و مرگ مخاطب خاص رو… نمی دونم چی بگم. امیدوارم همیشه شاد باشی.

    دیدگاه توسط افسانه — سپتامبر 29, 2010 @ 9:54 ب.ظ. | پاسخ

  2. سلام

    دلم تنگ است برای شرف آدمها…

    واقعا که دلتنگی هم داره

    دیدگاه توسط مونس — اکتبر 2, 2010 @ 9:19 ق.ظ. | پاسخ


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

بیان دیدگاه

وب‌نوشت روی WordPress.com.