لــــــــــــــــــــــــــــوطي نــــامه…

سپتامبر 28, 2010

ع.ش.ق…

Filed under: Uncategorized — آسد امين خان مفلس الدوله @ 1:00 ب.ظ.

هیچ وقت عاشق نشوید . عشق درد دارد . خدایی بد دردی هم دارد.
لذت هم دارد لابد که بعد ها ، یادش لبخند به لب می آورد که من هیچ تجربه اش نکردم .تجربه ای که هیچگاه دلم در پی داشتنش نیست.
هر چی بود درد بود و از درد زمین را گاز گرفتن . یک جور ِ بی صدایی درد کشیدن . تنهایی به خود پیچیدن . آره ! لابد لذت هم دارد . من اما دردش را می فهمم که کوفته کرده تمام تنم را .
انگار کتکم زده باشند .
من یک بار دیگر هم عاشق شدم . خیلی پیشتر . یاد آوریش نه دردم می آورد و نه لبخند به لب هام . شانه هاتان را بی تفاوت ببرید بالا . همان جوری ام نسبت بهش . هیچ حسی نمانده , حتی یک کم که با یادش فکر کنم یک زمانی چه عاشق بودم … باقی همه دوست داشتن بود که یادش قلبم را گرم می کند . درد هم نداشت و ندارد …
برای همین می گویم عاشق نشوید که نه دردتان بیاید و نه فراموش تان شود . این یک حقیقت بی چون و چراست که بی توجه به دوستت دارم های پر شور عاشقانه ، تنها دوست داشته شوید و دوست بدارید ، خیلی صادقانه ، رستگار می شوید حتما .
از چشم هاتان پیداست که حرفم را باور نمی کنید . نکنید . هی بروید مثل بز عاشق شوید . انقدر که از درد بمیرید .
مخاطب خاص من : نمیدانم خودت را عمدا به خواب زده ای یا به به عمد خوابیده ای!! هیچ خیالی نیست کمی سردرد داشتم که مطمئنم بعد از مرگ تسکین میابد. آسوده بخواب و سحر گاه بهانه های بنی اسرائیلی برایم بباف من که باور میکنم تورا… لعنت به من زود باور…

6 دیدگاه »

  1. موافقم باهات سید حان عاشق شدن بد دردیه اما دوست داشتن خیلی بهتره و مدام هم هست تا بد…

    دیدگاه توسط آهو — سپتامبر 28, 2010 @ 1:54 ب.ظ. | پاسخ

  2. منظورم همون ابد بود!

    دیدگاه توسط آهو — سپتامبر 28, 2010 @ 1:55 ب.ظ. | پاسخ

  3. سلام
    قشنگ نوشتین مثل همیشه
    یادمان باشد که : به جستجوى راه باشم ، نه همراه .
    یادمان باشد که : هرروز باید تمرین کرد دل کندن از زندگی را .

    ادبیاتم هیچوقت خوب نبود.این متن خوشم اومد،نوشتم.

    شاد باشید

    دیدگاه توسط مونس — سپتامبر 28, 2010 @ 6:08 ب.ظ. | پاسخ

  4. مگه دستمون به این دختر همسایه و مخاطب خاص نرسه که این همه تورو اذیت میکنن…

    سید ادرس خونه رو بده ما خودمون دختر همسایه رو پیداش میکنیم!

    دیدگاه توسط snowy — سپتامبر 28, 2010 @ 9:02 ب.ظ. | پاسخ

  5. به جون تو.. به جون تو…
    عاشقی بد دردیه
    دل عاشقو شکستن به خدا نامردیه…
    دیرین دیرین دیرین دیرین دیییییییییرین دیریرین…

    دیدگاه توسط عسل اشیانه عشق — سپتامبر 29, 2010 @ 2:48 ق.ظ. | پاسخ

  6. منم تجربه ش و داشتم. ولی بی تفاوت بودن بهش خیلی سخته سید. خیلی سخت…

    دیدگاه توسط افسانه — سپتامبر 29, 2010 @ 9:51 ب.ظ. | پاسخ


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

بیان دیدگاه

وب‌نوشت روی WordPress.com.